New Orleans

Sevgili arkadaşlar  hafta sonu Mardi Gras var diye atlayıp trene New Orleans'a gittim.
Vardığım gün şehir merkezindeki kalabalık ve resmi karnavaldan çok sıkıldım. Canal Street'in kuzeyine geçip hedefime ulaşamadım, zira polis barikatı sokağı geçmeye engeldi; geçitler yüzünden.
Bir sonraki gün menzile ulaştım > Frenchmen Street. Orada çoğunlukla 'The Spotted Cat' diye bi lokalde takıldım.
Daha sonra çok manyak bi kafile belirdi sokakta. Çoğunlukla gay/lezbiyenlerden oluşuyordu. Bando ve kostümler harikaydı. Onlarla 1 saat kadar civarda dolandım, bando müziği ile kendimden geçtim. 10/8'lik ve 7/8'lik birer parça da çaldılar. Bu şaşırtıcı idi.
Gece yarısına doğru çok insider bi ortama gittim. Koocaman bi ev, nehre 2 sokak yakınlıkta. İçeri bi giriyosunuz, 10 numara bar, canlı müzik, arkada bahçe, bahçede yanan ateş ( evin üst katı çok külüstürdü, genellikle evin ahşabını söküp yakıyorlardı)..
Aşağıdaki videolar bi fikir verir.



the coolest parade, i've ever seen;February 2010 from Aykt Cglyn on Vimeo.



a sample of New Orleans night life from Aykt Cglyn on Vimeo.

Comments

Popular Posts